To nie tak miało być.. | Podsumowanie roku 2017

Cześć wszystkim!

Dzisiaj przychodzę do Was z szybkim podsumowaniem 2017 roku, jednak na początku krótkie usprawiedliwienie:

Nie ma co ukrywać, że nie było mnie tutaj już dość długo, cóż.. liceum robi swoje, zwłaszcza teraz pod koniec semestru. Dlatego właśnie niestety trochę zaniedbałam bloga i z tego powodu jest mi strasznie głupio, ponieważ po takiej przerwie nawet ciężko było mi wrócić i jakoś zebrać się w sobie, żeby to napisać. Chociaż teraz kiedy już usiadłam to czuję, jak mi tego brakowało.
Muszę przyznać, że w liceum naprawdę skupiłam się na nauce, co jest zauważalne w moich ocenach, chyba jeszcze nigdy tak mi dobrze nie szło, ale jednak coś za coś... czasu na czytanie w ostatnim czasie nie miałam kompletnie, więc też nie miałam o czym pisać. Jednak nie zamierzam rezygnować z bloga, przyda mi się jakaś odskocznia od tej nauki, chociaż zdaję sobie sprawę z tego jak ciężko będzie mi to pogodzić. Mam nadzieję, że uda mi się wstawiać posty regularnie co najmniej 1 na tydzień, chociaż tyle. Obecnie mam parę postów napisanych i kilka recenzji do napisania, więc będę miała co wstawiać. Niedługo ferie, więc na pewno coś poczytam, co będzie dalej to się okażę.

Przechodząc do podsumowania, w tamtym roku udało mi się przeczytać 39 książek, co moim zdaniem jest całkiem dobrym wynikiem, biorąc pod uwagę wszelkie okoliczności.


Oto lista, jednak niestety nie jest ona chronologiczna, ponieważ w tym roku niestety nie prowadziłam takich szczegółowych zapisek:

1."Przewieszenie" Remigiusz Mróz
2. "Trawers" Remigiusz Mróz
3. "Deniwelacja" Remigiusz Mróz
4. "Kasacja" Remigiusz Mróz
5. "Zaginięcie" Remigiusz Mróz
6. "Rewizja" Remigiusz Mróz
7. "Immunitet" Remigiusz Mróz
8. "Inwigilacja" Remigiusz Mróz
9. "Wotum nieufności" Remigiusz Mróz
10. "Czarna madonna" Remigiusz Mróz
11. "Korona w mroku" Sarah J Mass
12. "Dziedzictwo ognia" Sarah J Mass
13. "Dziewczyna z pociągu" Paula Hawkins
14. "Folwark zwierzęcy" George Orwell
15. "Stary człowiek i morze" Ernest Hemingway
16. "Mleko i miód" Rupi Kaur
17. "Alicja i uczta zombi" Gena Showalter
18. "Ponad wszystko" Nicola Yoon
19. "Magia olewania" Sarah Knight
20. "Wiedźmin. Ostatnie życzenie" Andrzej Sapkowski
21. "Miasteczko Darkmord" Shane Hegarty
22. "Caraval. Chłopak, który smakował jak północ" Stephanie Garber
23. "Gałęziste" Artur Urbanowicz
24. "Mitologia nordycka" Neil Gaiman
25. "Nie widując gwiazd" Agata Piechota
26. "Jezioro pełne łez" Wojciech Wójcik
27. "Genesis" Krzysztof Bonk
28. "Król edyp" Sofokles
29. "Ciotka poldi i sycylijskie lwy" Mario Giordano
30. "Szepty o wschodzie księżyca" C.C.Hunter
31. "Porwana pieśniarka" Danielle. L. Jensen
32. "Miłość, po prostu" żurnalista.pl
33.  "Hopeless" Colin Hoover
34.  "Zamknięta trumna" Sophie Hannah
35. "Tajemnicza historia w Styles" Agatha Christie
36. "Entliczek pentliczek" Agatha Christie
37. "Światła września" Carlos Ruiz Zafón
38. "Mara Dyer. Tajemnica" Michelle Hodkin
39. "Wieża milczenia" Remigiusz Mróz

Patrząc na to podsumowanie, mogę śmiało powiedzieć, że zdecydowanie był to rok Remigiusz Mroza i biorąc pod uwagę, że obecnie mam zaczęte 2 jego książki i 3 zamówioną, to ten rok również może należeć do niego!

Mimo wszystko mam nadzieję, że ten rok będzie lepszy, chociaż patrząc na to, że dzisiaj jest 24 stycznia, a ja dopiero skończyłam pierwszą książkę to trochę słabo..

Pochwalcie się, ile Wy przeczytaliście w tamtym roku, jaki autor u Was przeważał no i oczywiście, czy macie jakieś konkretne plany na ten rok? :)

Pozdrawiam,
Mare

37 komentarzy:

  1. Ładny wynik! Planów nadal na ten rok nie mam, nie lubię wyprzedzać czasu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Mroza przeczytałam 3 książki i na razie mam dosyć, muszę od niego odpocząć,a co do planów, to chciałabym przeczytać wszystkie książki, które tkwią na mojej półce, mam nadzieję, że się uda, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też będę musiała nadrobić lektury, bo w technikum przestałam je czytać, żeby móc poświęcić czas na inne przedmioty, także zawodowe, nie tylko język polski. Wypożyczyłam już "Przedwiośnie", "Granicę" i "Ferdydurke", ale nie będę ich recenzować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że sporo Mroza! Obecnie czytam Trawers i jest świetna :)
    Pozdrawiam, Daria z book-night

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny wynik, ja przeczytałem tylko 92 książki. A twoje książeczki w większości są dość obfite w strony.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No mi udało się przeczytać 110 książek, a pod względem autora to chyba K. Bromberg i Vi Keeland przeważały. Ale gratuluję wyniku i życzę by ten rok był równie owocny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszędzie Mróz.. nie czytałam jego książek, ale poczekam aż przestanie tak rzucać książkami i wtedy wezmę się za jego dzieło.. na razie mam wrażenie, ze trochę takim celebrytą się stał :) a co do podsumowania, mogę jedynie powiedzieć WOW!! brawo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerzę, że ja jak już zaczęłam to nie mogę przestać. :D

      Usuń
  8. Uważam, że Twój wynik jest całkiem przyzwoity. Ja co prawda chodziłam do liceum ładnych parę lat temu, ale i tak wstyd się przyznać jak mało wtedy czytałam 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wynik! Gratuluję i życzę dalszych wspaniałych przygód w czasie czytania!

    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój miniony rok należał do wielu autorów (spośród 30 książek, które przeczytałam w 2017) ale najwięcej bo chyba 3-4 książki przeczytałam od Stephena Kinga. I tak mi się wydaje, że w tym roku też on będzie przeważał. Ja w liceum nie czytałam w sumie wiele, teraz jak jestem na studiach, to jest trochę (ociupinkę) lepiej, ale i tak ledwo mi się udaje po coś sięgnąć xD
    Z Mroza mam u siebie Behawiorystę i od tamtego roku niby chcę po niego sięgnąć, ale jakoś mnie odstrasza ta książka. Może się boję, że to jednak nie to, czego szukam u niego? Przeczytałam od niego "Świt który nie nadejdzie" i w sumie podobała mi się dosyć, ale wiem, że zazwyczaj Mróz ma zwyczaj pisać o czymś innym... ;)
    W swoich planach mam wyzwanie książkowe, więc muszę szukać bardziej tematycznie, tak żeby pasowało, a ciężko tak znaleźć coś ciekawego i żeby wpisywało się w daną kategorię.

    Pozdrawiam i życzę sukcesów czytelniczych w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę żeby Ci się udało z tym wyzwaniem! Co do Mroza to przyznam, że akurat tych dwóch pozycji nie czytałam, ale resztę jak najbardziej polecam!

      Usuń
  11. Wynik jest super! Ja osobiście nie liczyłam, a na swoim blogu nie robiłam podsumowania bo nie wypadam tak dobrze jak inni, głównie przez studia które zabierają mi masę czasu. :/

    Pozdrawiam,
    Luna Fisher

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niestety szkoła też zabiera ogromnie dużo czasu i nie czytam już tyle. :(

      Usuń
  12. Jak dla mnie wynik świetny, u mnie było 42 :D Chyba jakiś konkretny autor nie był u mnie na czele, ale zdecydowanie była to fantastyka jako gatunek ;)
    Co do planów, to chce przeczytać książki z półki :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie liczyłam zeszłego roku, jakoś nigdy mnie nie ciągnęło do takich podsumowań ;)
    Życzę, żeby ten rok był pełen dobrych książek! :)
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny wynik. Życzę oby ten rok był równie owocny :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masa Mroza, trzymam kciuki za jeszcze lepsze wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobny wynik do mojego :) jest nieźle ;) powodzenia w tym roku :) ja też zaczęłam słabo, ale staram się nadrabiać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje wyniku. Ja przeczytam trochę więcej książek, ale to się nie powinno liczyć tylko zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wynik bardzo fajny! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dancewithbook , Blogger