Podsumowanie | Lipiec 2017


Cześć wszystkim!

Z okazji, że lipiec już za nami postanowiłam zrobić małe podsumowanie.

Ten miesiąc był zdecydowanie lepszy od czerwca, jednak i tak nie jestem zadowolona, chociaż z drugiej strony myślałam, że będzie gorzej.


Przeczytałam 5 książek.

"Tajemnicza historia w Styles"
Agatha Christie

"Gałęziste" [RECENZJA]
Artur Urbanowicz

"Caraval. Chłopak, który smakował jak północ"
Stephanie Garber

"Ponad Wszystko" [RECENZJA]
Nicola Yoon

 "Miłość, po prostu" [RECENZJA]
żurnalista.pl


Jeśli chodzi o statystyki blogowe to przyznam szczerze, że nie pamiętam jakie były na początku lipca, jednak wiem, że w tym miesiącu naprawdę skoczyły w górę!
Podam Wam jak to wygląda na dzień dzisiejszy:

Łączna liczba wyświetleń: 3 151
Wyświetlenia w ostatnim miesiącu: 1 113
Obserwatorzy: 68
Komentarze: 86

W tym miesiącu również udało mi się nawiązać współpracę z: Publicat S.A, Wydawnictwem [Ze Słownikiem] oraz autorem Arturem Urbanowiczem.

Bardzo Wam dziękuję, że ze mną jesteście, bo to Wasza aktywność daje mi motywacje do działania i widzę, że mam dla kogo pisać. :)

Ściskam,
Mare.

52 komentarze:

  1. Bardzo gratuluję i rozwijaj się dalej :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. oby współprac było coraz więcej :) Ja przeczytałam w lipcu niewiele więcej bo szesć książek.
    Pozdraiam, maobmaze

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziesz pisać recenzję "Caravalu"(nie wiem czy dobrze odmieniłem :D)? Z chęcią bym ją przeczytał.

    Hubert z Thelunabook
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam w planach, ale nie wiem czy po takim czasie jest sens:(

      Usuń
  4. Gratuluję pierwszych współprac :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ! :)
    https://magdaradwanska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. "Gałęziste" najbardziej mnie ciekawi, gdyż ten tytuł czeka w kolejce "do przeczytania".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam w takim razie do przeczytania recenzji 💜

      Usuń
  7. Gratuluję współpracy. Caraval i Ponad wszystko chętnie bym przeczytała. Obserwuję.
    kraina-ksiazek-stelli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy! ❤ justforthedream11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie lipiec również lepszy od czerwca i bardzo liczę na sierpień :D Gratuluję pierwszych współprac:)
    Pozdrawiam http://oksiazko.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym miesiącu przeczytałam 7 książek + 2 zaczęłam. Taki mój mały rekord.
    Gratuluję współprac.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Booki-v.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi w lipcu udało się przeczytać 12 książek, więc jestem zadowolona :) Ponad wszystko mam w planach już od dłuższego czasu i mam nadzieję, że wkrótce uda mi się za nią zabrać. Gratulcje z powodu nawiązania nowych współprac :)

    Pozdrawiam,
    pomiedzyrozdzialami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. "Ponad wszystko" mnie zachwyciła, ale jeszcze nie obejrzałam filmu, trochę się boję, że zepsuje mi magię, którą poczułam czytając książkę.
    Gratuluję współprac! :)
    Pozdrawiam, obserwuję, zapraszam do siebie ;) jeśli Ci się spodoba, zachęcam do obserwacji ;)

    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy, oby było ich jak najwięcej.
    Niestety nie czytałam żadnej z tych książek, ale są na mojej coraz dłuższej liście książek, które chcę przeczytać. On tylko się powiększa.
    Oby sierpień był jeszcze lepszy. Buziaki :*
    Zapraszam także do siebie:
    https://zakatek-ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne wyniki :) Gratuluję też nowych współpracy!
    Jak tam Christie? Ja niestety się zraziłam, jakoś jej styl wydał mi się strasznie... przestarzały i zniechęcił mnie do dalszych przygód, ale przeczytałam tylko 1 książkę. Może powinnam jeszcze dać jej szansę?
    Z ciekawości, czym prowadzisz statystyki? :)

    Pozdrawiam
    Ewelina z "Gry w Bibliotece"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto dać jej jeszcze jedną szanse. Ten styl nadaje uroku jej książkom. Nie mozna zapomniec w jakich czasach dzieją sie te rzeczy:)

      Usuń
  15. Przeczytałam ''Ponad wszystko'', ale troszeczkę się jednak zawiodłam. Czy tylko ja przewidziałam zakończenie? :/ :D
    Gratuluję współprac :)
    lubieczytacrano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, gratuluję wyniku. Ponad Wszystko jeszcze nie miałam okazji przeczytac. Różne opinie chodzą, a na razie mam inne książki na book liście i do tej za bardzo mnie nie ciągnie.
    Życzę udanego sierpnia :D
    pozdrawiam, polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 5 to całkiem nieźle! :) Gratuluję! Zarówno tego wyniku, jak i nawiązania współprac. Oby sierpień był równie - a nawet bardziej! - owocny.

    Pozdrawiam,
    S.
    nieksiazkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję nawiązania współpracy! :D 5 książek to dobry wynik. Mi udało się przeczytać 9,5 książki :P I również wśród nich było Ponad wszystko :D
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty

    Julka z julyinthebookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Brawo! Oby tak dalej :) Ja w lipcu przeczytałam 8 książek, co też uważam za słaby wynik :(

    Pozdrawiam
    mowmikate

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i powodzenia do dalszych działań ! Jak wrażenia z Caravalu? Na mnie jeszcze czeka na półce.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było tak źle jak myślałam, że będzie. Właściwie to miło mnie zaskoczył. 😁

      Usuń
  21. Fajne podsumowanie miesiąca! Właśnie chce się zabrać za "Ponad wszystko", i gratulacje sukcesów związanych z blogiem! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mój blog https://slodkiswiatmariki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dancewithbook , Blogger