Akcja nieprzeczytane!

Jakiś czas temu na kanale Sylwii z My Books My Life pojawił się filmik odnośnie tej akcji (link TUTAJ), więc jeśli chcecie znać szczegóły to zapraszam do Sylwii.
Jednak jak możecie się domyślić akcja ma na celu czytanie nieprzeczytanych książek z półki. Postanowiłam się dołączyć do tej akcji, więc dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moje nieprzeczytane książki, a co miesiąc w podsumowaniu pisałabym Wam o moich postępach w tej akcji.

Nieprzeczytane książki:

1. "Harry Potter i Czara Ognia" J.K. Rowling
2. "Harry Potter i Zakon Feniksa" J.K.Rowling
3. "Harry Potter i Książę Półkrwi" J.K.Rowling
4. "Harry Potter i Insygnia Śmierci"J.K.Rowling
5. "Czarna Madonna" Remigiusz Mróz
6. "Immunitet" Remigiusz Mróz
7. "Fobos Tom 1" Victor Dixen
8. "Lord John i Sprawa Osobista" Diana Gabaldon
9. "Gniazdo" Cynthia D'Aprix Sweeney
10. "Mara Dyer Tajemnica" Michelle Hodkin
11. "Mara Dyer Przemiana" Michelle Hodkin
12. "Nirvana bez tajemnic" Gillian G. Gaar
13. "Ed Sheeran Podróż graficzna" Ed Sheeran x Phillip Butah
14. "Panika" Lauren Oliver
15. "Ten jeden rok" Gayle Forman
16. "Cień wiatru" Carlos Ruiz Zafón
17. "Więzień nieba" Carlos Ruiz Zafón
18. "Hobbit czyli tam i z powrotem" J.R.R.Tolkien
19. "Waleczna Czarownica" Danielle L. Jensen
20. "Ukryta łowczyni" Danielle L. Jensen
21. "Płatki na wietrze" Virginia C. Andrews
22. "A jeśli ciernie" Virginia C. Andrews
23. "Kto wiatr sieje" Virginia C. Andrew


Także tak się reprezentuje moja lista nieprzeczytanych książek, chociaż w sumie, w chwili obecnej 2 pozycji z tej listy mam już za sobą, ale o tym wam napiszę w podsumowaniu.

Koniecznie napiszcie, czy Wy również bierzecie udział w akcji i ile książek na Was czeka.

Pozdrawiam,
Mare.

28 komentarzy:

  1. Ja nie biorę udziału w tej akcji, chociaż wydaje się bardzo fajna. Czytałam kilka książek z Twojej listy i były bardzo ciekawe. Powodzenia w czytaniu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie biorę udział w akcjach, gdyż nigdy mi się nie udaję dotrwać do końca, ale Tobie życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi o to żeby czytać wszystkie od razu, ale chociaż jedną w miesiącu sięgnąć po tą zaległą, więc może warto. 😄

      Usuń
  3. Hmmm, chyba wezmę udział, ale będę musiał się jeszcze zastanowić :D

    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja lista miałaby pewnie co najmniej trzycyfrową liczbę książek... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym bardziej warto wziąć udział w akcji i powolutku czytać te zaległości 😁

      Usuń
  5. Chętnie wzięłabym udział w tej akcji, ale nie mam sporych zaległości, więc raczej mija się to z celem.
    Pozdrawiam,
    Ola z pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No sporo do nadrobienia :D
    w akcjach nie biorę udziału, bo nie mam czasu i jakiś motywacji.
    pozdrawiam,
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę wziąć udział! Może to mnie w końcu zmotywuje!
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie biorę udziału, ale Tobie życzę powodzenia!
    Z wymienionych przez Ciebie pozycji najbardziej miło wspominam Zafona i Gayle Forman ;) Uwielbiam lekkość tych książek... :)
    Aż się rozmarzyłam

    Pozdrawiam
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi osobiście Gayle Forman za bardzo nie przypadła do gustu, jednak skoro już mam to wypadałoby przeczytać. Natomiast Zafóna uwielbiam.

      Usuń
  9. W akcji nie biorę udziału, bo mi to nie pomaga. Chociaż wyznaczę sobie jakąś książkę do przeczytania, to kończy się na tym, że czytam wszystko tylko nie tę :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie to na mojej półce mam niewiele nieprzeczytanych książek, a te nieprzeczytane to przeważnie lektury, albo jakieś klasyki do których mnie nie ciągnie :)
    Z Twojej listy nieprzeczytanych czytałam tylko "Ten jeden rok" no i oczywiście mojego ukochanego HP ♥ Polecam :)

    Pozdrawiam :)
    https://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się ciekawe, jednak muszę się jeszcze nad tym zastanowić. Boję się, że nie wyrobiłabym się z książkami od wydawnictw.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tori Czyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna książka z półki w miesiącu to już sukces! :)

      Usuń
  12. Fajna akcja, chyba też w końcu powinnam wziąć się za czytanie książek, które mam w domu, a nie tylko dokupować nowe.
    Podzrawiam
    https://zakatek-ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam zdecydowanie za dużo nieprzeczytanych książek na półkach, żebym mogła się bez wstydu pochwalić ich listą... Ale może, jeśli uda mi się trochę zmniejszyć ich liczbę to też dołączę :D
    Pozdrawiam,
    http://tak-zgasze-swiatlo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta akacja jest własnie po to żeby ta lista się zmniejszyła. ;)

      Usuń
  14. Nie biorę udziału, na półce nieprzeczytanych pozycji jest może 5, ale są to pojedyncze tomy danej serii, więc czekam aż zbiorę całość ;) może wtedy... :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dancewithbook , Blogger