COFFEE BOOK TAG

Jako wielka fanka kawy, nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła tego tagu. :)


1. Czarna - książka w którą nie mogłaś się wkręcić.

Idealnie tu pasuje "Ten jeden rok". Tak jak "Ten jeden dzień" czytało mi się nawet przyjemnie to jednak w drugą część nie mogłam się wkręcić i odłożyłam po kilkunastu stronach. Dlatego ta książka widnieje na mojej liście nieprzeczytanych książek.

2. Miętowa mocca - książka, która staje się bardziej popularna w okresie świątecznym.

Jedną z takich książek na pewno jest "W śnieżną noc", jednak myślę, że pasuję tutaj również "Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań".

3. Gorąca czekolada - moja ulubiona książka z dzieciństwa.

Może nie jedna książka, a seria. O czym już nieraz wspominałam na blogu. Jako dziecko uwielbiałam Kroniki Spiderwick'a!

4. Podwójne espresso - książka, która trzymała Cię na krawędzi fotela od początku do końca. 

Chyba śmiało mogę tutaj zaliczyć trylogię, w sumie teraz to już serię z Forstem, oczywiście autorstwa Remigiusza Mroza. Nie miałam jeszcze przyjemności czytać 4 tomu, jednak 3 poprzednie na pewno przekazały mi ogromną dawkę emocji. [RECENZJA]

5. Starbucks - książka, którą widzisz wszędzie.

O jeju, takich książek jest całe mnóstwo. Jednak ostatnio nie wiem czemu wszędzie widzę Harrego Pottera. Naprawdę.

6. Hipsterska kawiarnia - książka napisana przez niezależnego autora.

Wydaję mi się, że taką książką jest "Miłość, po prostu" od żurnalista.pl. Jednak mogę się mylić. [RECENZJA]

7. Przypadkiem dostałam bezkofeinową - książka, po której spodziewałaś się więcej.

Książki Johna Greena chyba pasują tutaj idealnie. Głównie chodzi mi o "Papierowe miasta", jest to jedyna jego książka, którą przeczytałam w całości i zdecydowanie spodziewałam się czegoś więcej. Mimo, że czytało mi się ją całkiem przyjemnie to jednak nie zachęciła mnie do reszty książek tego autora.

8. Idealne połączenie - książka lub seria, która była zarówno słodka, jak i gorzka, ale ostatecznie przypadła Ci do gustu.

"Czerwona królowa", zdecydowanie. Co prawda mam za sobą tylko 2 tomy, nie wiem jak jest dalej, jednak jest to seria, która ma swoje plusy i minusy, jednak ostatecznie przypadła mi do gustu.

Tag podpatrzony u Dominiki z Oh bookish me.

Jeśli tag Wam się spodobał, też kochacie kawę i chcielibyście go zrobić u siebie to możecie się czuć nominowani, ale oczywiście nie zapomnij podesłać mi link. Jestem bardzo ciekawa Waszych odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Mare

30 komentarzy:

  1. To ja znowu miałam problem wkręcić się w "Ten jeden dzień", ale na szczęście przebrnęłam przez nudny początek i nie żałuję - z drugą częścią nie miałam problemu i okazała się równie świetna jak pierwsza :)
    Fajny tag, może kiedyś zrobię go u siebie :)
    Pozdrawiam :)
    https://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, bardzo ciekawy tag. Żadnej z wymienionych książek nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag i niektóre książki teraz dopasowałabym tak samo :)
    Pozdrawiam!
    http://onlybooks-jdb.blogspot.com/2017/08/wroc-za-mna.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy w życiu nie piłam miętowej kawy. xD
    No a seria Mroza wciąż przede mną, ale jakoś nijak nie mogę się za nią zabrać mimo tylu pozytywnych opinii. :/
    Pozdrawiam! ;)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/2017/08/jakie-sekrety-skrywa-szpital.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy tag! Muszę zgodzić się co do książek Mroza! Trzymają w napięciu, aż nie mam ochoty odrywać się od nich.
    Ciekawy blog, zostaję na dłużej! Pozdrawiam, Daria z book-night

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten TAG w wersjach roboczych. Do tej pory nie mogę się zebrać, żeby go opublikować <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie niestety ,,Czerwona królowa" w ogóle nie przypadła do gustu....ale w dzieciństwie również namiętnie czytałam ,,Kroniki Spiderwick" 😊
    Pozdrawiam! włóczykijka z Imponderabiliów literackich

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo świetny tag :)
    Mogłabym prosić o kliknięcie w link sukienki w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/08/printed-dress-with-choker.html

    OdpowiedzUsuń
  9. fakt! Harry Potter jest ostatnio wszędzie, nawet nie wiem skąd to się bierze :D pewnie przez te nowe wydania ludzie postanowili powrócić do przeszłości :D Większości z tych książek nie czytałam, chociaż tegoroczny grudzień planuję rozpisać na jakieś przyjemne, świąteczne pozycje.

    Dotychczas, poza opowieścią wigilijną, mało książek w tej tematyce przypadło mi do gustu. Może bardziej typowo świąteczne filmy - dla mnie to Nieznana opowieść wigilijna i To właśnie miłość (oczywiście, jakże by inaczej) wałkowane rok rocznie, bo w końcu robienie pierniczków w akompaniamencie Hugh Granta to najlepsze co może być :D

    Johna Greena nie czytałam. Był dziś na promocji w świecie książki po 14 złotych. Stałam i się zastanawiałam, ale ostatecznie nie zdecydowałam się na niego i myślę, że to była słuszna decyzja. I tak kupiłam 3 młodzieżówki, a nie wiem czy będę miała na nie kiedykolwiek ochotę :D

    Pozdrawiam serdecznie! :D

    tag jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeju, aż miło przeczytać taki długi komentarz, który nie jest hejtem :D <3

      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  10. Ja teraz wszędzie widzę Moją Lady Jane i dlatego odechciewa mi się czytać ;/
    John Green akurat przy Papierowych miastach się nie popisał, chociaż końcówka była dla mnie fenomenalna (od momentu podróży xd). Gwiazd naszych wina to moja all time favourite. Jest zupełnie inna od książek tego autora. Tak samo Will Grayson, Will Grayson napisany w duecie z Davidem Levithanem. Nie namawiam, ale wiesz, możesz spróbować raz jeszcze :D

    Pozdrawiam!
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tag, może sama go wkrótce wykonam :) Muszę sprawdzić te zimowe książki, szczególnie "W śnieżną noc" :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo tak, "Podaruj mi miłość" jest przed świętami zawsze widocznie i mnóstwo blogerów je czyta :D.
    Widzisz wszędzie Harry'ego, bo Harry jest życiem <3. Ohhohooh!
    Jakoś nie mogę się przekonać do twórczości Johna Greena, więc cię rozumiem.
    Muszę w końcu przeczytać "Czerwoną królową", czeka na półce od roku ;_____;
    Naprawdę fajny tag! Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do nas na rozdanie!
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy Tag. "Przypadkiem dostałam bezkofeinową" - idealnie opisuje poziom rozczarowania. xD
    Ja ostatnio wszędzie widzę Greya i Wściekłe Psy.
    Pozdrawiam serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pottera to zawsze wszędzie widać. :D Mam podobne odczucia z Czerwoną Królową, nie przypadła mi niby do gustu, ale przeczytałam 3 tomy. :P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny tag! myślę, że zgapię od Ciebie i go wykonam :)
    zostaję na dłużej i klinam obserwuję <3 pozdrawiam http://love-more-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dancewithbook , Blogger