Premiery książkowe | Sierpień 2017

Przychodzi nowy miesiąc, więc czas na premiery sierpniowe!
Znalazłam kilka pozycji, które mogą was zaciekawić. :)

Tytuł: "Bez uczuć"
Autor: Mia Sheridan
Premiera: 2.08.2017


"Nowa powieść autorki bestsellera „Bez słów”

Nieszczęśliwa miłość do Lydii odebrała Broganowi wszystko. Ciężko zraniony staje się wyrachowany i skupia się na swoim biznesie i na zemście. Bo miłość wcale nie jest cierpliwa ani łaskawa.
Życie Lydii wyglądało kiedyś zupełnie inaczej – była bogata, bezpieczna i kochana. Teraz fortuna się od niej odwróciła. Rodzinna firma znalazła się na skraju bankructwa, lecz Lydia zrobi wszytko, by ją uratować. Gdy na jaw stopniowo wychodzą tajemnice jej bliskich, dziewczyna odkrywa, że niebezpieczeństwo może grozić także jej. Nie przypuszcza jednak, że największy cios padnie z najmniej spodziewanej strony...
Czy w sercach Lydii i Brogana na nowo zakwitnie miłość, chociaż wybrali życie bez uczuć?"








Tytuł: "Dziewczyna z Brooklynu"
Autor: Guillaume Musso
Premiera: 2.08.2017


"Doskonale pamiętam ten moment: stoimy nad brzegiem morza, patrząc, jak zachodzące słońce rozświetla horyzont. Wtedy Anna zapytała:
„Czy wciąż byś mnie kochał, gdybym zrobiła coś naprawdę złego?”.
Co mogłem odpowiedzieć? Anna była kobietą mojego życia. Za trzy miesiące mieliśmy się pobrać. Oczywiście, że ją kochałem, niezależnie od tego, co zrobiła.
Tak przynajmniej myślałem, gdy ona gorączkowo szperała w  torebce i wręczała mi zdjęcie, mówiąc: „Oto, co zrobiłam”.
Patrzyłem oszołomiony na jej sekret i wiedziałem, że nasz los odmienił się bezpowrotnie. Zszokowany, odszedłem bez słowa. Kiedy wróciłem, było już za późno – Anna zniknęła. Od tamtej chwili wciąż jej szukam."








Tytuł: "We wspólnym rytmie"
Autor: Jojo Moyes
Premiera: 2.08.2017


"Dobry jeździec wie, że ma tylko jedną szansę, aby zaskarbić sobie szacunek konia. Wie też, że przez jeden wybuch gniewu może na zawsze stracić jego zaufanie. Konia można bowiem skrzywdzić tylko raz. Potem latami odbudowuje się zerwaną relację. Z ludźmi bywa podobnie… 
Świat Natashy rozsypał się wraz z odejściem męża. Gniew i zraniona duma popchnęły ją do zrobienia rzeczy, których potem żałowała. Gdy człowiek traci kogoś bliskiego, nie zawsze zachowuje się rozsądnie. Natasha zamknęła się w swojej samotności, postawiła na niezależność i karierę. Kiedy decyduje się pomóc spotkanej w podejrzanych okolicznościach Sarze, nie przypuszcza, że ta „dziewczynka znikąd” odkryje przed nią życie na nowo.
Co się stanie, gdy Natasha zaryzykuje wszystko dla dziewczynki, której nawet nie zna i nie rozumie? Czego można się nauczyć od osoby, która kocha bardziej konie niż ludzi? 
We wspólnym rytmie to opowieść o kobiecie, która nie dopuszcza do siebie myśli, że mogłaby znów być kochana, i o dziewczynie, która jest gotowa kłamać i kraść dla kogoś, kogo kocha.
Miłość istnieje w tym, co się robi, w małych i dużych gestach. To, że się o niej nie mówi, nie oznacza, że jej nie ma. "



Tytuł: "Zaklinacz ognia" 
Autor: Cinda Williams Chima
Premiera: 17.08.2017

"Chłopiec sięgnął do swojego amuletu, jak robił kilkanaście razy dziennie, i poczuł charakterystyczny przepływ energii. Czarownicy stale emanowali magiczną energią. Amulety gromadziły tę moc, aż uzbierało się jej tyle, że można ją było wykorzystać. Bez amuletu magia rozpraszała się i marnowała.
Trwa wojna między królestwami Arden i Fellsmarch. Władca Ardenu Gerard nie cofnie się przed niczym, żeby zapanować nad całym kontynentem – nawet przed zniewoleniem czarodziejów. Na jego drodze staje jednak dwoje ludzi, których uczucia zranił za bardzo.
Adrian, syn Wielkiego Maga i królowej Fellsmarchu, marzy o tym, by zostać magicznym uzdrowicielem. Gdy jego ojciec ginie w zasadzce wroga, poprzysięga zemstę i doskonali znajomość trucizn. Jenna ma na karku tajemnicze znamię, a jej serce bije w rytm płomieni. Przez lata zmuszana była do pracy w kopalniach miasta Delphi. Przyłącza się do walki, gdy żołnierze Ardenu zabijają jej przyjaciół.
Wspólny cel splata losy Adriana i Jenny na ardeńskim dworze. Aby pokonać Gerarda, będą musieli odnaleźć się w świecie, gdzie nie ma prostego podziału na dobrych i złych, wśród ryzykownych sojuszy i pałacowych intryg. Równie niebezpieczna okaże się prawda o ich przeznaczeniu..."


I są to już wszystkie książki, które moim zdaniem są warte uwagi.
Czekacie na coś konkretnego w sierpniu?
Pozdrawiam,
Mare.

źródło: lubimyczytać.pl

22 komentarze:

  1. Ja czekam na "Wielki skok" Barbary Freethy, ale już nie wiem kiedy będzie premiera. Pamiętam, że była planowana na ten miesiąc, ale kiedy rzeczywiście będzie? Mam nadzieję, że według planów :D
    Wybrałaś ciekawe pozycje, Musso już od dłuższego czasu ciągnie mnie ku sobie, jeszcze nie miałam okazji czytać jego książek, ale może w końcu się uda? Zobaczy się ;)

    Pozdrawiam!

    http://olabylexi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że również nie miałam okazji przeczytać czegokolwiek Musso, a baardzo mnie do niego ciągnie. :D

      Usuń
  2. Ja czekam na pierwsze trzy pozycje, chociaż najbardziej na książkę Musso :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedynie "Zaklinacz ognia" wpisuje się w ramy mojego gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda z tych książek jest na swój sposób wyjątkowa. Jeszcze nie czytałam żadnej i to musi się zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie te książki, które wymieniłaś chce je mieć. Mój portfel jest bardzo chudy ale to co. Może się coś uda od rodziców :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    https://okularnicaczyta.blogspot.com/2017/07/wywiad-z-zaczytanaana.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ćwicze silną wolę, najpierw te które mam na półce, ale coś czuje że jak tylko zobacze na żywo to nici z postanowień 😝

      Usuń
  6. Najbardziej czekam na książkę Musso 😍
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie :)
    http://bookawayoflife16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z tych czterech książek bardzo chcę przeczytać "Dziewczynę z Brooklynu" i "Bez uczuć".
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Bez uczuć" już za mną, miałam przyjemność napisać rekomendację do tego tytułu i gorąco polecam, jest świetny ;)
    A pozostałe mam na liście, wybrałaś same obiecujące premiery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie teraz jeszcze bardziej chce to mieć. :D

      Usuń
  9. "Dziewczyna z Brooklynu" najbardziej przykuła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że chciałabym ja przeczytac jako pierwszą z tej listy 😁

      Usuń
  10. Żadna z tych książek jakoś szczególnie nie przykuła mojej uwagi. Ewentualnie skusiłabym się na "Dziewczynę z Brooklynu"

    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dancewithbook , Blogger