Moje nowe zdobycze!

Cześć wszystkim!

Dzisiaj piszę do Was, żeby pochwalić się książkami, które przyszły do mnie w ostatnim czasie! Można to nazwać takim małym book houl'em. Myślę, że taki luźniejszy post jest czasem potrzebny.
Jeśli spodoba Wam się taka forma to będę dodawać w miarę regularnie. <3

1. "Miasteczko Darkmord" Shane Hegarty, którego recenzje możecie zobaczyć TUTAJ. 




















2. "Caraval Chłopak, który smakował jak północ". Stephanie Garber (Recenzja już niedługo na blogu!)



















3. Kolorowanka Harry Potter (musiałam się pochwalić) ♥



4. "Ed Sheeran Graficzna Podróż" Ed Sheerann x Phillip Butah




















5. "Ponad Wszystko" Nicola Yoon (od Publicat S.A) Recenzja znajduje się TUTAJ.





















6. "Mitologia nordycka" Nail Gaiman





















7. "Mara Dyer Tajemnica" Michelle Hodkin



8. "Miłość po prostu" od Żurnalista.pl recenzja TUTAJ 





















9. "Alice's Adventures in Wonderland" Lewis Carroll & "The Story of Doctor Dolittle" Hugh John Lofting od wydawnictwa [Ze Słownikiem] Recenzja już niedługo na blogu!




















10. "Gałęziste" Artur Urbanowicz (od samego autora) Recenzja również niedługo na blogu. :)




















Tak więc w ostatnim czasie przybyło do mnie jakieś 10 książek. :)
Chwalcie się swoimi zdobyczami!

Pozdrawiam,
Mare.

28 komentarzy:

  1. Poproszę częściej o takie posty ❤ W czerwcu-lipcu przybyło mi jakieś 7 książek. Kroniki Jaaru, The Call, To skomplikowane Julie, Do Zobaczenia Nigdy, Flower, Zapisane w Wodzie oraz książka Harlana Cobena.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, może sama pomyślę nad czymś takim :) Z powyższych pozycji mam za sobą "Ponad wszystko" a w planach "Mitologię nordycką" :) Ile książek mi przybyło wolę nie liczyć :D

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja specjalnie nie zabierałam ze soba pieniędzy do Olsztyna. Wtedy byłoby ich o wiele więcej. 🙆

      Usuń
  3. Właśnie też dorobiłam się "Mitologii Nordyckiej", reszty pozycji nie znam w ogóle, ale... Ta kolorowanka! Gdyby nie to, że mam "na stanie" już 3 zaczęte, w tym dwie książkowe (Pratchett i Gra o Tron), to natychmiast poleciałabym kupić :D
    Pozdrawiam,
    Ewelina z "Gry w Bibliotece"

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że zrobiłaś zakupy na znaku :D Mi cały czas przybywają nowe książki i ciężko byłoby je teraz wszystkie wymienić haha

    Hubert z Thelunabook
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. "Caraval Chłopak, który smakował jak północ" mam na półce, wiec także niedługo poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowanki o Harrym bardzo Ci zazdroszczę. Z pozostałych książek kojarzę "Gałęziste" oraz "Ponad wszystko" i "Mitologie nordycką". Oczekuję recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie posty. Zazdroszczę niektórych pozycji! :D Teraz tylko czekać na recenzję ;p
    Życzę miłego dnia!
    https://podroozdokrainyksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Huhu ile nowości :D Swoją drogą, "Caraval" jest świetny ^^

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post i ciekawe zdobycze 😊 Sama poluję na te piękne wydania Gaimana, ale jakoś nie mogę się zabrać do kupna którejś z nich 😥
    Pozdrawiam 💞
    beetroootreads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkupiłam od koleżanki, tak to pewnie też bym sie długo zbierała. 😂

      Usuń
  10. Mnie w tym miesiącu przybyło mało książkę, ale mogę powiedzieć, że najbardziej zadowolona jestem z Cienia Wiatru i wydania na 20-lecie HP ze Slytherinem 💚
    Ostatnio czytałam Mitologię Nordycką i bardzo mi się spodobała. Na pewno jeszcze przeczytam coś od Gaimana.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Booki-v.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju jak ja bardzo chciałabym miec to wydanie Harregooo 💕

      Usuń
  11. "Ponad wszystko" mnie rozczarowało. ;/
    "Mara Dyer" mnie kusi i ją kiedyś przeczytam!
    "Caraval" to książka, o której naczytałam się wiele niedobrego. ;(

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam wiele niedobrego o "Caraval" ale mimo to mnie nie zawiodło. :)

      Usuń
  12. Z tych książek bardzo chciałabym przeczytać "Ponad wszystko". Lece zobaczyc Twoja recenzje na temat tej ksiazki.
    Pozdrawiam,
    Maobmaze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o wszystkich książkach, które tutaj wymieniłaś, ale nie miałam jeszcze okazji żadnej z nich przeczytać, być może niebawem po którąś sięgnę.

    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dancewithbook , Blogger