"Miłość, po prostu" Żurnalista.pl | Recenzja [4]

"Chcę się pomylić, byś mogła mnie poprawić"



Tytuł: "Miłość, po prostu"

Autor: żurnalista.pl
Premiera: 11.07

"Miłość, po prostu" to cudowna, pełna
emocji książka. Autor w formie wierszy opowiada
nam swoje przeżycia.
Przyznam szczerze, że książka tak mnie
zwaliła z nóg, że totalnie nie wiem co o
niej powiedzieć. Ona była po prostu
w s p a n i a ł a. Już dawno żadna książka
nie wywołała we mnie tyle emocji.





"Kiedy mam katar, jestem zdrowy. Zacznę chorować, gdy Cię stracę."

Piękne jest to, że jest coraz więcej nowoczesnej poezji, po którą ludzie z ciekawości sięgają i rozpływają się!
Wcześniej pojawiło się "Mleko i miód", które można było zobaczyć wszędzie, a teraz to!
Jednak szczerze przyznam, że "Miłość, po prostu" jest o niebo lepsze od "Mleko i miód" przynajmniej według mnie. :)


Bardzo fajne jest to, że książka jest napisana prostym językiem. Autor nie bawi się z nami w kotka i myszkę, nie każe domyślać nam się o co mu chodzi. Tylko wprost przekazuje swoje uczucia.
Uwierzcie mi, "Miłość, po prostu" to bomba emocjonalna, która wybucha kiedy tylko sięgacie po ten tomik. Kiedy zaczniecie to po prostu nie możecie odłożyć dopóki nie skończycie. Jest to jedna z tych książek do której będziecie z chęcią wracać i za każdym razem będziecie odkrywać coś nowego.


"Kobiety nie masz rozumieć, tylko kochać."


W tej książce znajdziecie masę ciekawych i życiowych cytatów. Wspaniałe jest to, że z każdym wierszem możemy się utożsamić. Momentami mamy wrażenie jakby książka była pisana do nas, była o nas. 
Tomik w piękny sposób ukazuje nam miłość, tę prawdziwą. Taką miłość, po prostu. Bo czy właśnie taka nie powinna być miłość? Czytając to upewniamy się w przekonaniu, że jednak taka miłość istnieje, miłość bezinteresowna, miłość prawdziwa, miłość, po prostu.
Jednak miłość prawdziwa, to również cierpienie, które autor nam ukazuje. Cierpienie po utraconej miłości. 

"Pasujemy do siebie jak niebo do słońca"

Jedyne co czasami mi przeszkadzało, to wulgaryzmy, które czasem się pojawiły. Ale może były one potrzebne? Może żadne "grzeczne" słowo nie było w stanie opisać tego cierpienia po utraceniu takiej miłości. Jak już wspomniałam autor w prost mówi o co mu chodzi i nie boi się używać dosadnych słów co w sumie ma swoje plusy i minusy.

Książkę zdecydowanie polecam, myślę, że każdy znajdzie w tych wierszach 
coś d l a  s i e b i e, może trochę s i e b i e.  :)

Za książkę do recenzji dziękuję Żurnalista.pl 

Pozdrawiam,
Mare.


22 komentarze:

  1. Nigdy nie czytałam poezji, pomimo tego bardzo mnie zaciekawiłaś. Wydaje mi się, że znajdę miejsce i czas na te pozycje 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja recenzja bardzo mnie zaciekawiła. Szczerze powiedziawszy nigdy raczej nie czytałam poezji, bo również za nią nie przepadałam i nie przepadam. Jednak być może czas to zmienić. Świetna recenzja.
    Pozdrawiam cieplutko.
    agataczytaksiazki.blogspot.com
    PS Zapraszam do mnie, od wczoraj na blogu recenzja książki "Ponad wszystko".

    OdpowiedzUsuń
  3. Po przeczytaniu tej recenzji jestem pewien, że będzie to pierwsza książka, którą przeczytam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHAHAHAHA. Bardzo się cieszę, że po takim czasie udalo mi się Cie przekonać:)

      Usuń
  4. Nigdy nie czytałam tego typu książki, ale bardzo mnie zachęciłaś! Koniecznie muszę spróbować! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zachęciłaś mnie do przeczytania tej książka i chyba po nią sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszłąm o tym tytule, ale bardzo mnie zaciekawiłaś, więc zapisuję tytuł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście "Mleko i miód" niezbyt mi się podobało, ale to może kwestia tłumaczenia - powinnam raczej sięgnąć po to w języku angielskim. Jeżeli mówisz, że ten tomik jest lepszy od poprzednika to... może się za niego wezmę :).
    Nie wyobrażam sobie przekleństw w poezji, ale muszę się sama przekonać jak to wygląda :D!
    Pozdrawiam.
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekaw tej książki. Wieczorem się za nią zabiorę, ponieważ autor wysłał mi pdfa :D

    Hubert z Thelunabook
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam poezję Rupi Kaur i jej tomik "Mleko i miód", więc coś czuję, że na tę pozycję również się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, książka bardzo wciąga! Właściwie można ją przeczytać w godzinę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle ostatnio się o tej książce słyszy, że mnie przekornie odechciewa się jej czytać xd

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto, może się przekonasz jak troche ucichnie 😊

      Usuń

Copyright © 2014 dancewithbook , Blogger