Na co czekam w lipcu? Premiery książkowe | Lipiec 2017



Bookmorning!
Co prawda chyba już każdy dodał taki post, ale stwierdziłam, że również chce Wam pokazać 5 ksiażek na które czekam w lipcu. :)

Tytuł: Replika
Autor: Lauren Oliver
Premiera: 5.07

"Gemma ma kompleksy. Od zawsze była chorowita i dużo czasu spędzała w szpitalach – nosi po nich pamiątkę w postaci blizny w okolicy serca. W szkole koleżanki jej dokuczają, chłopaki z klasy nie interesują się nią i nie ma przyjaciół. Rodzice chcąc wynagrodzić córce trudne dzieciństwo, trzymają ją pod kloszem, ale to nie wpływa dobrze na Gemmę. Gdy pojawia się okazja wyjazdu na wycieczkę na Florydę, dziewczyna postanawia wyrwać się ze swojej miejscowości i na chwilę zapomnieć o swoich troskach. Niestety, w ostatniej chwili rodzice zakazują jej wyjazdu. Gemma podsłuchuje ich rozmowę i dowiaduje się, że ma to związek z tajemniczą kliniką w Heaven, znajdującą się na wyspie niedaleko miejsca, gdzie miała jechać. Postanawia więc uciec z domu i sprawdzić, co tak naprawdę tam się stało. Jakie tajemnice odkryje? I co łączy ją z Lirą, dziewczyną, którą spotka na swojej drodze?
Dwie dziewczyny, dwie historie, jedna zapierająca dech w piersiach powieść. Poznaj losy Gemmy i Liry w niezwykłej formie. W każdym momencie możesz odwrócić książkę i spojrzeć na wydarzenia oczami drugiej bohaterki."

Tytuł: Światło, które utraciliśmy
Autor: Jill Santopolo
Data premiery: 5.07

"Nauczyłeś mnie, że zawsze trzeba szukać piękna. W ciemności, w ruinach potrafiłeś odnaleźć światło. Nie wiem, jakie piękno i jakie światło teraz odnajdę. Ale spróbuję. Zrobię to dla ciebie. Bo wiem, że ty zrobiłbyś dla mnie to samo.
Lucy i Gabe poznali się 11 września 2001 roku. Gdy wieże WTC runęły, a pył przykrył Nowy Jork, zrozumieli, że życie jest zbyt kruche, by przeżyć je bez pasji i emocji. I zbyt krótkie, by nie być razem.
Wkrótce jednak Gabe postanawia przyjąć pracę reportera na Bliskim Wschodzie i wtedy wszystko się zmienia. Lucy dowiaduje się o jego decyzji w dniu, w którym produkowany przez nią program telewizyjny zdobywa nagrodę Emmy. Dzień jej triumfu staje się też dniem, w którym coś nieodwracalnie się kończy. W kolejnych latach Lucy będzie musiała podjąć niejedną rozdzierającą serce decyzję. Czy pierwsza miłość okaże się też ostatnią?"


Tytuł: Zdrajca Tronu
Autor: Alwyn Hamilton
Data premiery: 5.07

"Los pustyni spoczywa w jej rękach​.
Zaledwie kilka miesięcy temu Amani Al-Hiza, pragnąc wolności, uciekła z domu położonego na końcu świata i zaczęła przemierzać bezkresne piaski magicznej pustyni w towarzystwie tajemniczego obcokrajowca, Jina.
Teraz jednak sytuacja diametralnie się zmienia. Kiedy Amani wbrew własnej woli trafia do epicentrum reżimu – pałacu sułtańskiego – przyświeca jej jeden cel: obalenie tyrana.
Zapomnij o wszystkim, co wiesz o Miraji, o rebelii, o dżinach i Jinie oraz Niebieskookiej Bandytce. W Zdrajcy tronu jedyne, czego możesz być pewien, to to, że nic nie jest pewne."




Tytuł: Piękne złamane serca
Autor:  Sara Bernard
Data premiery: 5.07

"Caddy i Rosie są nierozłączne. Bardzo się różnią, ale to tylko je do siebie zbliża. Gdy Caddy kończy szesnaście lat, zdaje sobie sprawę, że chciałaby być taka jak jej przyjaciółka – pewna siebie, przebojowa i zabawna. Wtedy w ich życie wkracza śliczna oraz – jak się okazuje – skrywająca pewną tajemnicę Suzanne. I wszystko staje się jeszcze bardziej skomplikowane. Przeszłość Suzanne stopniowo wychodzi na jaw, teraźniejszość wymyka się spod kontroli, a Caddy zaczyna dostrzegać, że problemy mogą być bardzo ekscytujące. Jednak budowanie przyjaźni i próby zaleczenia starych ran są dużo boleśniejsze, niż którakolwiek z dziewczyn się spodziewa. Caddy wkrótce przekonuje się, że kłopoty potrafią się mnożyć w niesłychanym tempie."






Tytuł: Czarna Madonna
Autor: Remigiusz Mróz
Data premiery: 19.07

Książka na którą chyba czekam najbardziej i którą już nawet zamówiłam przedpremierowo!

"Boeing 747 irlandzkich linii lotniczych miał wylądować w Tel Awiwie o trzeciej w nocy. Nigdy nie dotarł na miejsce, a kontakt z maszyną utracono gdzieś nad Morzem Śródziemnym. Na pokładzie znajdowało się 520 osób, w tym narzeczona Filipa, która miała odbyć pielgrzymkę do Bazyliki Grobu Świętego.Przez pierwsze godziny Filip wierzy, że samolot się odnajdzie. Nic nie wskazuje na zamach, straż przybrzeżna nie odnajduje wraku, a co jakiś czas do kontroli lotów dociera sygnał z transpondera.
Co stało się z boeingiem? Jaki związek ma jego zniknięcie z podobnymi zdarzeniami?
I jakie znaczenie ma obraz Matki Bożej, nazywany Czarną Madonną?"





A Wy na co najbardziej czekacie?
Pozdrawiam,
Mare.

źródło opisów i zdjęć: lubimyczytać.pl

32 komentarze:

  1. Mnie najbardziej interesuje ,,Światło, które utraciliśmy", ale pozostałe książki również zapowiadają się ciekawie:)

    https://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jako wierna fanka Mroza, czekam najbardziej na jego książkę. Zwłaszcza, że to Mróz w nowej odsłonie 😂

      Usuń
    2. Ja Mroza nie czytałam, ale okładka zarąbista! :D

      Usuń
  2. Już nie mogę się doczekać kontynuacji buntowniczki ❤ "zdrajca tronu" zapowiadaja się równie ciekawie jak pierwsza część 😍
    Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę nadrobić Buntowniczke ale i tak czekam na drugi tom 😂😂

      Usuń
  3. Jest tyle przepięknych książkę a ja jeszcze nie przeczytałam z tamtego miesiąca. Jestem w szoku jak szybko piszą te książki. Oni nas chcą wykończyć.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    https://gosiaandbook.blogspot.com/2017/06/mio-byo-cie-poznac-gabe-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku czekam na to samo 😱😂 a najbardziej chyba na Replike, Zdrajce Tronu i na książkę Mroza.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Światło, które utraciliśmy" mam już za sobą i również jestem ciekaw "Repliki".

    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W lipcu szykuje się tyle wspaniałych premier, że już słyszę, jak mój portfel płacze :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już wszystkie te książki. Jestem bardzo ciekawa twórczości Remigiusza Mroza - będę musiałam w końcu zdobyć którąś z jego książek, bo wydają się świetne.

    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedawno przyszło do mnie "Światło, które utraciliśmy" :D Już nie mogę się doczekać, żeby to przeczytać :)

    Pozdrawiam,
    https://intheheavenofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. "Świtło, które utracilismy" już przeczytałam i zdecydowanie polecam. Na resztę również mam wielką ochotę.

    Nie życiowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim raziw tym bardziej muszę po to sięgnąć!

      Usuń
  10. Replika kusi mnie swoją "dwustronnością" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrajce przeczytałam i jakoś ta seria mnie nie porywa. A na "Replikę" sama zaczynam mieć chrapkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam przed soba jeszcze Buntownicze z Pustyni więc zobaczymy, ale i tak czekam na deugi tom 😂😂

      Usuń
  12. PAN Mróz nie ma co robić, tylko terroryzować nas nowymi książkami. I dobre wie,że ulegnę i pobiegnie( nie czuję jak rymuję :D ) po nią do księgarni
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie zdecydowanie Mróz wygrywa. Już się nie mogę doczekać :D

    Obserwuję!

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zdecydowanie też. Już nawet zamówiłam! 💖

      Usuń
  14. Czekałam dokładnie na te same książki! Niestety, nie mam żadnej do teraz, bo funduszy brak. :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dancewithbook , Blogger