Podsumowanie | Wrzesień 2017



Wiem, że znowu się spóźniłam z podsumowaniem. Jednak szkoła robi swoje. Jeśli chodzi o wrzesień to za dużo się u mnie nie działo. Nie był to jakiś mega owocny miesiąc, ale też nie było źle.


Przeczytałam 4 książki:

"Trylogia Eel. Genesis" [Recenzja niedługo]
Krzysztof Bonk

"Entliczek Pentliczek" [Recenzja]
Agatha Christie

"Nie widując gwiazd" [Recenzja]
Agata Piechota

"Król Edyp"
Sofokles


Może nie jest to jakiś wybitny wynik, ale przecież nie liczy się ilość. Osobiście jestem zadowolona, ponieważ biorąc pod uwagę ilość nauki to jest naprawdę okay. :)

Jeśli chodzi o statystyki bloga to prezentują się tak:

Łącza liczba wyświetleń: 5 687
Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu: 812
Liczba komentarzy: 103
Obserwatorzy: 94 (Sierpień: 85)

Poza tym we wrześniu udało mi się nawiązać 2 współpracę, których owoce już niedługo zobaczycie na blogu. Dlatego mam nadzieję, że w październiku pojawi się więcej recenzji, w końcu po to jest ten blog. :)

Pozdrawiam,
Mare

31 komentarzy:

  1. Super statystyki, gratuluję nowych współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Król Edyp był moją ulubioną lekturą! :D

    Cudownego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo za Sofoklesa. :D U mnie też już studia, więc na pewno z czytaniem będzie kiepsko! :D

    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Przede wszystkim współprac i statystyk bloga! Bo w końcu książki czytamy dla przyjemności, więc każdy wynik jest godny gratulacji i pozazdroszczenia mile spędzonego czasu :D Król Edyp był niezłą lekturą i całkiem lekko się go czytało, zresztą trochę jak kryminał :D

    Czekam na efekty współprac i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Również przeczytałam 4 książki, ale napisałam tylko 2 recenzję, bo nie recenzuję książek dla dzieci (może kiedyś to zmienię ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na razie zrecenzowałam 2 książki. Ta 3 dopiero się piszę, ponieważ chce napisać recenzje całej trylogii. :)

      Usuń
  6. "Króla Edypa" czytałam całe wieki temu... Chyba się starzeje 😂

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje nawiązania nowych współprac, no i wyników oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Świetne statystyki i oczywiście powodzenia z nowymi współpracami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To był moim zdaniem udany dla Ciebie miesiąc! Oby październik był taki również, a nawet jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja we wrześniu przeczytałam tylko jedną książkę :( Przez szkołę nie ma na nic czasu :(
    Gratuluje współprac :)
    Pozdrawiam :P
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. "Sofokles"... nie jest to moje najlepsze wspomnienie ;) Jednak podziwiam za dzielenie czasu na szkołę i recenzowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyniku, znalezienie czasu we wrześniu to nie lada wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiadomo nie liczy się ilość tylko jakość :) i gratuluję nowych współprac ^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dancewithbook , Blogger