Plany czytelnicze na lato!

Cześć wszystkim!

Przyznam szczerze, że nie spodziewałam się, że kiedykolwiek napiszę taki post, z tytułu, że ja rzadko cokolwiek planuję. Jednak biorąc pod uwagę przyszłe ekranizacje, które chce obejrzeć (a oczywiście najpierw trzeba przeczytać książkę) i zastój czytelniczy, który miałam - to trzeba trochę nadrobić czytanie.

Może zacznę od premiery filmowej, której najbardziej nie mogę się doczekać, a odbędzie się ona we wrześniu. I mówię tu oczywiście o ekranizacji "TO" Stephena Kinga.




Biorąc pod uwagę grubość tej książki, to pewnie spędzę z nią większość lata,
ale przeczytam przed premierą filmu, zobaczycie!



Jeśli jesteśmy już przy Kingu, to niedługo również wychodzi serial. Tak, też chcę go obejrzeć, ale żeby to zrobić planuję przeczytać chociaż pierwszy tom Mrocznej Wieży. Co prawda kiedyś już się za to zabierałam, jednak miałam już trochę przesyt Kinga i bardzo szybko odłożyłam. Jednak myślę, że po prawie rocznej przerwie znowu będzie mi się go przyjemnie czytało.

Oczywiście w moich czytelniczych planach nie mogło zabraknąć Remigiusza Mroza i serii z Chyłką! O matko, jak ja ją kocham.
Co prawda są za mną dopiero dwa tomy ("Kasacja", "Zaginięcie") i właśnie dlatego muszę to bardzo szybko nadrobić bo z tego co wiem to jakoś we wrześniu wychodzi szósty.

A przede mną jeszcze: "Rewizja", "Immunitet" oraz "Inwigilacja". Ehh.



Oczywiście jeśli jesteśmy już przy Remigiuszu to wszyscy bardzo dobrze
wiemy, że uwielbiam trylogię z Forstem (był nawet o niej post) i wszyscy
bardzo dobrze wiemy, że stała się serią!
A ja jeszcze nie przeczytałam 4 tomu. Więc o to w moich planach nie może
zabraknąć "Deniwelacji"!


Coś czuję, że będzie to lato Remigiusza Mroza.  Ale lato jest długie, więc mam jeszcze kilka książek, które chciałabym przeczytać.


Wstyd się przyznać, ale nie przeczytałam całej serii o Harrym. Dlatego skoro są wakacje chciałabym nadrobić chociaż jeden tom, w moim przypadku tom 4 "Harry Potter i Czara Ognia".


Następną serią, którą chciałabym nadrobić jest Szklany Tron,
a konkretniej tom 3, czyli "Dziedzictwo Ognia".




Wydaję mi się, że to już wszystkie książki, które na pewno chciałabym przeczytać w lato!
Wymieniłam ich 8, w tym jedną książkę która ma ponad 1000 stron, ale mam nadzieję, że uda mi się przeczytać wszystkie i jeszcze więcej. :)


A Wy macie jakieś plany?

Pozdrawiam,
Mare.


*wszystkie zdjęcia pochodzą z Google grafika*








38 komentarzy:

  1. Inwigilacje polecam Ci przeczytać pod koniec sierpnia, bo ta książka Cię zmiażdży, a w połowie września będzie kolejny tom także będziesz musiała czekać krócej haha :D

    Hubert z Thelunabook
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też planuje przeczytać Mroczną Wieżę, ale nie wiem, czy uda mi się to w wakacje :) Mgliście mam jakieś plany na lato, ale jeszcze żadne konkretne. Też planuje je sobie spisać, wybiorę pewnie z 5 książek z całego stosu, który mam w planach "na kiedyś", bo większa ilość raczej nie ma sensu według mnie. Nie lubię się ograniczać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wybrałam dużo, są to tytuły które naprawdę chciałabym jak najszybciej nadrobić, ale nie wiem czy mi się uda. :(

      Usuń
  3. Ja planów nie robię, chociaż mam zamiar przeczytać w końcu jakąś książkę Pana Mroza :) Filmu "TO" też nie mogę się doczekać xD Zwiastun dla mnie świetny :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sądzę, że zwiastun jest świetny, ale nie chcę oglądać filmu zanim nie przeczytam, ale to jest takiee tomisko!

      Usuń
  4. Za Mroza też się muszę poważnie zabrać. Behawiorysta mi się bardzo podobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam! Seria z Chyłką albo z Forstem są naprawdę świetne!

      Usuń
  5. Ja - jak koleżanka wyżej - również muszę się w reszcie zapoznać z Mrozem 😊 Wstyd się przyznać, ale nie czytałam jeszcze ani jednej jego książki ( o zgrozo!!) 😀 Także mam duuuże zaległości do nadrobienia.
    Pozdrawiam serdecznie 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne plany! Spokojnie, ja też nie przeczytałam jeszcze przygód Młodego Czarodzieja - stanęłam na połowie czwartego tomu. :) Zaczytanego lata!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam dwie pozycje z twojej listy: Dziedzictwo ognia i Harry'ego Pottera. W moich planach również znajduje się kontynuacja Szklanego Tronu, tyle że Królowa cieni :D

    Pozdrawiam :3
    tekstoiuZapisane w słowach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to masz trochę większe tomisko przed sobą. Trzymam kciuki! <3
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  8. Mroczna Wieża rozczarowała mnie chyba najbardziej ze wszystkich książek Kinga. Nie do końca moje klimaty jednak :) Moje plany na lato powoli się krystalizują, ale ze względu na nawał pracy pewnie nie będzie to owocny sezon. Na razie czytam "Wojnę kotów" Mendozy :) Pozdrawiam, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy mi się spodoba, albo czy w ogóle dam radę przebrnąć przez Kinga, bo miałam straszny przesyt.

      Usuń
  9. Ja też chce bardzo zrobić taki post na bloga ale nigdy nie mam czasu. Mamy podobne cele. Pozdrawiam zostaje na dłużej i zapraszam do mnie <3
    http://gosiaandbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko cele mamy podobne, ale nazwe też 😂💖
      Pozdrawiam ciepło 💖

      Usuń
  10. O, też mam w planach Deniwelację. A Pottera także będę czytać, ale już n-ty raz xd

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  11. w moich planach również znajduje się 4 część Harry'ego, ale już po raz kolejny, tym razem po angielsku :D powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na pewno kiedyś przeczytam po angielsku.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Kasację tez bym chciała w wakacje przeczytać :D A tak poza tym, to na pewno Confess i Franco i jeszcze kilka innych <3

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasacje mam już dawno za sobą. Przede mną 3 tom 😂

      Usuń
  13. Ja jakoś nie robię sobie planów na dłużą metę, bo nigdy nie wychodzi tak jak powinno. Wolę czytać to, na co akurat mam ochotę w danej chwili. Planuję najwyżej na tydzień lub dwa do przodu. Mam nadzieję, że uda Ci się zapoznać ze wszystkimi książkami wymienionymi u góry. Powodzenia i miłych wakacji ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Remigiusza Mroza, co do Harry'ego Pottera miałam w te wakacje go nie czytać, ale tak pięknie wyglądała cała seria na półce w bibliotece więc czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chciałabym zapoznać się z twórczością Mroza, bo widzę, że warto. Podziwiam za podjęcie się przeczytania książki Kinga- przypomina mi ona z grubości encyklopedię czy słownik:D Pozdrawiam http://oksiazko.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi się uda :((
      Mroza czytaj koniecznie!

      Usuń
  16. Ja jestem ciekawa i książki i filmu "TO", ale... ten klaun mnie zniechęca 😂😂

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądałam "To", tę wersję z 1990 roku. Uważam że to bardzo przyzwoity film, który naprawdę straszył :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Musisz przeczytać Harry'ego! <3 Tak to jest rozkaz! xD
    To samo z Dziedzictwem ognia <3
    Te ksiązki są tak niesamowite że aż trudno mi to opisać słowami xDDD
    Mroza nie czytałam i póki co nie zamierzam, a King to raczej nie moje klimaty. ;)
    Pozdrawiam
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dancewithbook , Blogger